poniedziałek, 22 września 2014

Witajcie!

Siemka wszystkim! Tak, to już mój drugi blog (wg mnie pierwszy nie był wypałem) który stworzyłam. Drugi będzie poświęcony serialowi "Crossing Lines"(w Polsce znany jako Przekraczając granice) Będę tu publikować moje opowiadania, które będą się rozgrywać po 1-wszym sezonie. Bardzo ładnie proszę o wszystkie komentarze. Mogą być te pozytywne i negatywne też. Piszcie czy jest sens to pisać. Pierwszy rozdział już niebawem! :) Ostrzegam: do niektórych rozdziałów będą wprowadzone sceny przemocy. żeby nie było że nie ostrzegałam. Zawsze będzie ostrzeżenie w takich rozdziałach. No to nie będę tu rozpisywać na kilkanaście linijek, Pozdrawiam i do napisania! :)
A i bym zapomniała, bloga będę prowadzić z kilkoma osobami ale ja tu będę rządzić więc nie bójcie się jak ktoś się podpisze pod jakim postem. Wszystko będę mieć pod kontrolą :> Zawsze można do mnie na pw napisać :) 

A tak na sam koniec, nasza kochana Eva <3 : http://38.media.tumblr.com/5f10727024bf4fcfcf223da988ea0f37/tumblr_mq7ju2w6VA1syt89eo2_500.gif

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz